Debrecen, Dózsa György utca 25.

Milyen panaszokkal forduljon neurológushoz?

• Fejfájás

• Szédülés
  • Végtagzsibbadás, izomfájdalom
  • Koordinációs zavar
  • Egyensúlyzavar, járászavar
  • Eszméletvesztés
  • Látászavar
  • Beszédzavar
  • Memóriazavar, demencia
  • Gyengeség
  • Gerincpanaszok, végtagokba sugárzó fájdalom

Hogyan zajlik a vizsgálat?

A jelenlegi panaszok, korábbi betegségek, rendszeresen szedett gyógyszerek kikérdezését, dokumentációját követően részletes neurológiai fizikális vizsgálatra kerül sor, mely fájdalommentes. A vizsgálat során tájékozódom az agyidegek funkciójáról, izomerőről, érzészavarokról, reflexekről, egyensúlyról, koordinációról. Ezek alapján egy iránydiagnózis sok esetben felállítható.

A panaszoktól ill. fizikális vizsgálati eredményektől függően képalkotó vizsgálatokra (koponya-, gerinc-MR ill. -CT), valamint laborvizsgálatokra lehet szükség, melyekről a beteget részletesen tájékoztatom (ezek elvégzésére egyéb magánrendelések keretében, az ambuláns lap bemutatásával kerül sor).

Szükség esetén rendelőmben a perifériás idegek és izmok funkcionális vizsgálatai (ENG, EMG vizsgálatok) elérhetők, előzetes telefonos egyeztetést követően akár azonnal, az első megjelenés alkalmával is! Emellett külső szakorvosi javaslatra (neurológus, idegsebész, ortopéd, reumatológus) önálló vizsgálatként is kérhetők. Ezek leletezése azonnal történik.

A javasolt külső vizsgálatok eredményének konzultációjára személyes kontroll vizsgálat ill. távkonzultáció is választható.

A terápia első beállítása személyes konzultáció során történik. Amennyiben a terápia hatásosnak bizonyul, szakorvosi javaslatot adok ki ill. a továbbiakban a gyógyszerírás távkonzultáció keretében is történhet.